Konto

Digitaalse võimendusega B2B kliendikeskne müük

1 440 + km

Müügispetsialisti praktiline koolitus integreerituna kaasaegse info- ning kommunikatsioonitehnoloogia kasutusvõimalustega ettevõttes.

Laos

Kategooria:

Lisainfo

Kursuse maht

Läbiviimise koht

Toimumise aeg

Päevakava

Toote kirjeldus

Müügispetsialisti praktiline koolitus integreerituna kaasaegse info- ning kommunikatsioonitehnoloogia kasutusvõimalustega ettevõttes.

Vaata õppekava

Kursuse sisu
Kursus koosneb praktilise teabega loenguosast ja iseseisvast praktilisest tööst.

Kursuse lõpetanu:
• oskab ettevõttele omast missiooni/ visiooni/ väärtushoiakuid siduda müügiprotsessiga ning näha ja hoida fookuses ettevõtte terviklikku äriprotsessi;
• teab müügipsühholoogia ja klienditeeninduse korraldamise põhialuseid;
• teab B2B müügitöö korraldamise põhimõtteid;
• oskab rakendada kaasaegseid, kliendikeskseid, väärtust lisavaid müügitehnikaid;
• oskab kaardistada ettevõtte müügiprotsessi, tulemusi analüüsida ning viia läbi optimaalsuse saavutamiseks vajalikke uuendusi;
• oskab koostada müügiplaane, valida ja kasutada mõõdikuid, rakendada vajalikke kontrolli-meetmeid;
• oskab koostada, arendada müügimeeskondi;
• oskab hinnata ja rakendada kaasaegseid info-ja kommunikatsiooni vahendeid ettevõtte ja meeskondlike eesmärkide saavutamisse.

Sihtrühm
Müügiga tegelevad inimesed, kes soovivad arendada erialaseid teadmisi kooskõlas müügispetsiifiliste digipädevustega.

Õpingute alustamise tingimused
Elementaarne arvutioskus.

Kursusel läbitavad teemad:

• B2B müügiettevõtte terminoloogia. Kutse eetika põhimõtted müügitöös. Kaasaegse info-ja kommunikatsiooni tehnoloogia arengutrendid seotuna müügitööga.
• B2B ettevõtte missiooni, visiooni, väärtushoiakute, strateegia, ärimudeli siduv roll müügiprotsessis. Info- ja kommunikatsiooni tehnoloogia võimalused ettevõtte missiooni, visiooni, väärtushoiakute süsteemseks kommunikeerimiseks ettevõtte töötajatega, klientidega;
• Kliendiprofiil. Kliendihalduse strateegiad klientide hoidmiseks ja leidmiseks. Müügiprotsessi alused. Müügitehnikad. Meeskondlik müük. Juhtkonna kaasamine. Positsioneerimise ja eristumise kasutamine müügis. Kommunikatsioon kliendiga. Kliendikeskne müük. Kliendiootuste ületamine. Digitehnoloogia võimalused üleminekuks kaasaegse müügi ajastusse.
• B2B ettevõtte müügialase olukorra auditeerimine. Müügiprotsessi parendamine. Meeskondlik müügi planeerimine. Müügiplaan. Pikaaegne müügiplaan lähtuvalt ettevõtte visioonist. Müügieelarve. Müük turu-muutuste olukorras, plaan “B”. Sobivate digivahendite valik ja tehnoloogia loov kasutamine ettevõtte müügiplaani, müügieelarve, müügitulemuste kommunikeerimises ettevõtte töötajatega.
• Parimad praktikad personali värbamispoliitikas. Isiksuseomadustega, kompetentsid. Sobivus meeskonnatööks. Eesmärkide seadmine. Koolitused. Meeskonna kaasamine ettevõtte juhtimisse. Tulemuste mõõdikud, mõõtmise ratsionaalsed intervallid. Ratsionaalsed- ja eetilised palga- ja tulemustasud. “Pehmete väärtuste” kaasamise olulisus meeskonna motiveerimises. Ülevaade personalitöö muutustest seoses digitaliseerimisega ning praktilised tööriistad selle elluviimiseks oma organisatsioonis.

Tarmo Riit/Erik Uibo

Müügivaldkonna erialaste oskuste osas juhendab kursust Tarmo Riit, Management Consulting OÜ asutaja ja B2B ärikonsultant, kellel on 26+ aastat B2B rahvusvahelise äriarenduse kogemust B2B ettevõtete asutajana ja tippjuhina.

Müügivaldkonna IKT oskuste osas juhendab kursust Erik Uibo, Usesoft AS asutaja, juhatuse liige ja IKT konsultant, kellel on 30+ aastat kogemust äritarkvara arendamise, kasutuse ja ärianalüüsi teostamise vallas.

Küsi lisainfot

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.