Konto

Autodesk muudab kliendi ostukogemust

Autodesk muudab kliendi ostukogemust

Siin on kirjas kõik, mida pead teadma

16. septembrist muutub Autodeski tarkvara ostuprotsess

Mis ei muutu?

Usesoft on endiselt Sinu partneriks, kellelt küsid tarkvara pakkumisi ning kes pakub Sulle tuge ja koolitusi. Soovime olla jätkuvalt usaldusväärsed partnerid ja proovime teha ülemineku nii sujuvaks kui võimalik.

Mis siis muutub?

Muutub uute ja pikendatavate tellimuste ostukogemus. Usesoftilt küsitud pakkumine tuleb Sulle tasumiseks e-postiga Autodeski kaudu ja ka tasumine toimub Autodeski iseteeninduskeskkonnas.
Loe lähemalt, mis on Autodeski iseteeninduskeskkond.

Millal muudatus jõustub?

Euroopas jõustub muudatus 16. septembril. Praegusel viisil saab tellimusi teha kuni 9. septembrini. Müügimudeli muudatused viidi juunis juba sisse Kanadas ja USA-s. Varasemalt katsetati uut müügiviisi Austraalias.

* Endine, edasimüüja kaudu toimiv müügimudel jääb kehtima riigiettevõtetele ja teatud toodetele.

Milleks need muutused head on?

Personaalne kogemus

Muutusega luuakse alust pakkuda teenust just Sinule sobival moel

Ennustatavad hinnad

Hind ei muutu, hoolimata sellest, kuidas sa ostad

Sujuvam protsess

Mugav iseteeninduskkeskkond

Kuidas peaks valmistuma?

Ajasta tehingud varajasemaks

Tee teada olevad tellimused enne 9. septembrit

  • Pikendada praeguse süsteemi alusel lepingud, mille pikendamise tähtajani jääb 9. septembriks kuni 90 päeva ehk nad on Autodeski mõistes juba pikendatavad.
  • Esita plaanitud uute litsenstide tellimused enne 9. septembrit.
  • Lükka uue süsteemiga harjumine enda jaoks edasi ja pikenda lepinguid Usesofti kaudu 3-aastaks.

Määra Autodesk tarnijaks

Tellimuseks valmistudes ja arvega tasumiseks võib olla vajalik Autodesk eelnevalt tarnijana määratleda. 

  • Vaata juhendit, kuidas sisestada Autodesk oma ettevõtte tarnijaks.
  • Küsimuste korral võta ühendust meiega
  • Autodesk on juba tarnijana heaks kiidetud? Sign in Autodesk kontosse, et teha vajalikke makseid.

Vali maksemeetod

Vali endale sobiv meetod – kõik makseinfo on krüpteeritud.

Autodesk pakub järgnevaid maksemeetodeid:

  • Kreedit- ja deebetkaardid: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB ja Diners Club
  • ACH/direct debit: Raha võetakse otse pangakontolt (Eestis ei kehti)
  • PayPal: Kreedit- ja deebettehingud või kasuta PayPal Credit-it
  • Arve: Arve alusel tasumine

Korduma kippuvad küsimused

Mis siis täpsemalt muutub?

Tellimuste uue ostukogemuse puhul algatab Usesoft Autodeski süsteemist pakkumise ja Autodesk edastab selle e-postiga Sulle. Usesoft on jätkuvalt toeks enne ja pärast ostu sooritamist, aga tasumine toimub otse Autodeskile.

Millal hakkavad asjad uut moodi toimima?

Alates 16. septembrist tulevad pakkumised uuel moel ja kuni 9. septembrini toimub kõik praeguseni kehtival moel.

Kes mind juhendaks?

Muutustega kaasneb tihti omajagu segadust, aga oleme valmis tegema ülemineku nii sujuvaks kui võimalik. Oleme valmis vastama kerkivatele küsimustele ja soovitame lugeda ka infot Autodeski kliendilehel.

Mis juhtub minu järgmise pikendamist vajava lepinguga?

Alates 16. septembrist hakkab toimima uus süsteem. Kui pikendamine teha selles kuupäevast alates, pöördu Usesofti poole, et saada pakkumist. Võid pikendada ka ise Autodeski iseteeninduskeskkonnast.

Uue mudeli puhul on kõigi tellimuste puhul automaatselt aktiveeritud auto-renew. Loomulikult võid selle aktiveeringu iseteeninduses maha võtta, kui soovid pakkumist või loobud pikendamisest.

Kuni 9. septembrini võid praegu kehtiva edasimüüja kaudu arveldatava süsteem alusel pikendada lepingud, mille pikendamise tähtajani jääb 9. septembriks

kuni 90 päeva ehk nad on Autodeski mõistes juba pikendatavad.

Samuti võid uue süsteemiga harjumise enda jaoks edasi lükata ja pikendada lepingut Usesofti kaudu 3-aastaks.

Kas minu partnerlus Usesoftiga muutub?

Suhe Usesoftiga ei muutu ja meie konsultandid on saadaval, et aidata kaasa sujuvale üleminekule. Maksed lähevad otse Autodeski, aga partnerid nõustavad jätkuvalt enne ja pärast tarkvara hankimist ning tarkvara pakkumiste koostamisel. Usesoft jääb peamiseks kontaktiks Autodeski toodete, toe ja teenuste küsimuses ning me teeme jätkuvalt pakkumisi uute, lisanduvate ja pikendatavate litsentside hankimisel.

Siit leiad vastused tekkinud lisaküsimustele Autodeski veebilehelt.

Lisaküsimused

Küsi lisa

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Võta ühendust

Usesoft AS

+372 6 305 105
[email protected]

Tobaise 8, 10147 Tallinn

Kristel-Uibo