Konto

Olen uus Subscriptioni klient

Liitudes Subscriptioni või Maintenance Subscriptioni teenusega tehakse sulle Autodeski konto ja selle iseteeninduses saab tarkvara alla laadida, seal on näha tarkvara seerianumber ja tootevõti, vaadata Subscriptioni kehtivuse aega ja palju muudki.

Peale tellimuse esitamist Usesofti pead mõned päevad ootama ning siis saadetakse sinu emailile rida kirju. Loe need läbi ja jäta kindlasti alles. Emailid saadetakse otse Autodeskist ja on üldjoontes järgmised:

  • Autodeski tarkvara litsentsiinfo ja tellimuse kinnitus (saatja: noreply_orderprocessedemail@autodesk.com).
  • Tervituskiri, kus on ka Autodeski Konto kasutajanimi ja parool uutele kasutajatele (saatja: noreply@mail.accounts.autodesk.com),

Ka meie saame esimese emaili ning siis teame, et litsents ja teenus on üle antud. Kui sulle need emailid ei tule, siis kontrolli esiteks oma meiliboksi rämpskirjade kausta, sest spämmifilter võib need sinna tõsta.

Ilmselt soovid kiirest tarkvara alla laadida ja kasutama hakata. Selleks pead sisenema iseteenindusse. Loe vajadusel juhendit tarkvara allalaadimise kohta. Seal on ka kirjas kust leiad tarkvara seerianumbri. Subscriptioni kasutajad lugege lisaks seda juhendit.

Lae tarkvara alla, installi, aktiveeri (loe vajadusel selle kohta juhendit) ning hakka kasutama. Põhimõtteliselt kõik.

Soovitame aga lisaks uurida ka muude võimaluste kohta, mida saab iseteeninduses teha: määrata kasutajaid, kes pääsevad konkreetsetele litsentidele ja teenustele ligi jne. Ka tarkvaras sees saad oma kontoga sisse logida ning siis on võimalik siduda oma arvutis olevad failid A360 Drive pilveruumiga ning sünkroniseerida ka tarkvara seadeid sinna, mis teeb mugavaks tarkvara ületõstmise teise arvutisse.

 

Comments are closed.

Massive Presence Website